One film out of a short film project comprised of 11 filmmakers interpretations of a cell-phone game series. Based upon the "Akuma no kaseifu" (*Devil Housemaid) series, this is a drama portraying a fugitive murderess and her boyfriend. Wakako (Yamamoto Mika) executes her plan to kill her husband and lay the blame on her housemaid. The housemaid eludes her trap, and the incident is now out in the open. Wakako and her boyfriend Toshihiko (Ishizaki Chavetaro) plan to escape by car but become lost on the way to their hotel, creating an awkward association between the two.