Stage actress Takao Sakiko and Yoshioka Mutsuo, whose diverse career spans erotic "pink cinema" and major productions, give naturalistic performances as a childless couple in this stark portrayal of the anxiety and loneliness lurking below the surface of everyday life. Its director is Saito Hisashi, who returns with his first film in seven years since Itai Futari.
Cinema worker Eri (Takao) and her husband Fumiya (Yoshioka) have decided not to have children. They live happily together, sharing their joys and sadnesses. However, an incident begins to silently bring about change in their placid lifestyle.