The first original film released by the streaming platform Roadstead. Internationally acclaimed director Kurosawa Kiyoshi portrays the horror of modern "distortion."
During one of his cooking classes, instructor Matsuoka (Yoshioka Mutsuo) is told by his student Tashiro (Kohinata Seiichi) that "someone is sending messages with a chime-like sound." On another day, Tashiro claims "half of my brain has been replaced with a machine" and takes shocking action to prove it.