Love story depicting the anguish of a man who loves a doll, directed by Ogata Takaomi, who created a stir with his film Never Ending Blue about self-injury. Screened at the 2011 Fantastic Fest in Texas, and selected by festivals including the 2011 Yubari International Fantastic Film Festival.
Rintaro (Ishizaki Chavetaro), who lives as a shut in with his doll Ibuki (Sakuragi Rin), meets Ibuki-looking-alike Rinko, who works at a night club. However, their relationship doesn't go as Rintaro expected.