An adaptation of a popular novel that started out as an e-book and also became a video game, starring South Korean boy group Boyfriend in their first starring vehicle. A romantic free-for-all ensues over a ditsy young woman. Sasai Eisuke, an internationally-active onnagata (female impersonator) in gendai engeki (modern theater), gives an eccentric performance as a strict school principal.
An international high school prepare for its biggest event of the year: a performance of "Romeo and Juliet". Kana (Maari) is chosen to play the extremely difficult role of Juliet, which suddenly brings her into close contact with a group of wannabe idols in line to play Romeo, known as the "Handsome Five."