Film adaptation of the erotic romance novel by Iwai Shimako, author of Too Scary, starring Kawashima Naomi. Kawashima returns to the big screen for the first time since her appearance in Maitresse 13 years ago, and delivers an intense performance of a heroine burning with sexual desire. She nails the passionate sex scenes.
Maiko (Kawashima) visits Bangkok to get away from work and love, and meets Korean Muay Thai boxer Ha-Neul (Yi Te-Gang). Mutual attraction trumps language barriers as the couple buries their loneliness in all-consuming lust.