One part of UNREQUITED LOVE, an eight episode, romantic omnibus film. The film depicts a singer whose radio show soliciting episodes of unrequited love from listeners is waning in popularity. The film's concept originated from conversations which actually took place on the radio program of lead actor, Kato Masaya.
Toru (Kato), the vocalist of a once popular group, is now just a "has-been". Though even his wife has abandoned him, he continues doing only his radio show out of respect for radio director, Yui (Haga Yuria), who had showed concern for him.