One part of UNREQUITED LOVE, an eight episode, romantic omnibus film. The heartbreaking romance of a nurse is depicted in this film directed by Ito Hidehiro, a well known direct-to-video producer.
Trainee Minoru (Yokohama Ryusei) joins the facility where Misato (Hashimoto Minami), a nurse, is employed. Minoru's compassionate nature makes him very popular, even with Shizu (Hoshi Yuriko), a reputedly hard to please elderly woman, who seems to opens up only to him. Misato, harboring somewhat jealous feelings toward their connection, realizes she has started to become attracted to Minoru.