Film from the Next Horror Project produced by Ichise Taka, J-horror trendsetter. Direction and screenplay by Shiroishi Koji, who excels at mockumentary horror films. Chillingly bizarre phenomena keep happening on location for a psychic television show.
Screen stars Abiru (Abiru Yu), Iwasa (Iwasa Mayuko) and Iriki (Iriki Mari) serve as reporters for a TV shoot about the exorcism of an evil spirit from a mother and daughter. But, the spirit is very powerful, and the exorcists keep getting overwhelmed.