Documentary about photographer Ishiuchi Miyako's attention-grabbing exhibition "Hiroshima," held at the Museum of Anthropology in Vancouver, Canada. Photographs of dresses, shoes and other clothes of those who perished in the atomic bomb at Hiroshima. Ishiuchi has continually photographed the mementos of Hiroshima atomic bomb victims. This film documents the new stories woven together by Ishiuchi‘s photographs, transcending time and national borders. Directed by Japan-raised American director Linda Hoaglund.