Film from the Next Horror Project produced by Ichise Taka, J-horror trendsetter. Depicts an idol group that encounters terror, based on the urban legend of a crone who moves at lightning speed. Direction and screenplay by Naito Eisuke, who generated controversy with his previous film Let's Make the Teacher Have a Miscarriage Club.
Ayane (Miki Honoka) and two other girls in the music act Jersey Girl head for an abandoned nursing home for a TV shoot. There, they see a mysterious crone, and find themselves besieged by bizarre phenomena.