Fukazawa Hirokazu, who made his directorial debut with Kyokyo Jitsujitsu in 2012, adapts a screenplay by Sakuta Hayato selected from an open call for short film scripts. The protagonist, an actor with an extreme lack of talent, is eccentrically played by theater performer and improviser Yoda Tetsuya.
Sakushima Yoshikazu (Nishina Takashi) is coerced into directing a third-rate movie, so he makes unreasonable demands of his utterly inexperienced star Tada Hiroshi (Yoda) in order to ruin the project. However, Tada's respect for Sakushima makes him more eager than anyone could have expected...