A documentary collaboration by voice actor Kakihara Tetsuya, known for his work on the animated TV series {FAIRY TAIL}, and singer Dasoku from video sharing website Niconico. Originally a straight-to-DVD project in which the two split into teams for a survival game, it was later given a theatrical release.
"Warunori" is a variety show in which Kakihara and Dasoku thoroughly devote themselves to various kinds of mischief and pursue their own desires. This time, former French Foreign Legion member Hosokawa Masato serves as supervisor as they face off in a survival game with other voice actors.