Drama about a family's transformation after encountering a nuclear accident. Strawberry Fields director Ota Takafumi completed this film over an eighteen-month period, with all of the production expenses covered through donations. Appearance by Yamamoto Taro, the actor-turned-politician who opposes nuclear power.
A Japan-Korea co-production directed by Kim Su-Jin, a known actor and the leader of the theater company Shinjuku Ryozanpaku. It's 1958, and Yoshio (Yamamoto Taro) returns home to the Korean shantytown near the ruins of Osaka's arsenal, an area bombe...