A drama planned and produced by a local citizen's group of Shizuoka Prefecture. The film's climax features the Fukuroi Enshu Fireworks festival held each year in the city of Fukuroi.
Miyuki (Suzuki Anne) is an office worker in her 30s. When she was a young girl, her little brother died in a traffic accident which tore her family apart. She went about life while supporting her drunkard father and ill mother. One day, Miyuki crosses the "" which is said to grant wishes and finds herself transported back to 1989, before her brother was killed.