Iconoclastic actor Nukumizu Yoichi tries his hand at solo performance with this situation-based thriller. Directed by Yamaguchi Yudai, who won the Grand Prize at the Yubari International Fantastic Film Festival in 2003 for Battlefield Baseball.
Horror film from "GARO" series creator Amemiya Keita featuring traditional yokais. The film creates new characters based on Japanese traditional demons including the long-necked "rokurokkubi," the wall-shaped "nurikabe," the umbrella-shaped "karakasa...