Horror film from "GARO" series creator Amemiya Keita featuring traditional yokais. The film creates new characters based on Japanese traditional demons including the long-necked "rokurokkubi," the wall-shaped "nurikabe," the umbrella-shaped "karakasa," and the cat-eyed "nekome."
This omnibus has nine tales centered on a main storyline about two women. Mika (Shiho) reunites with her childhood best buddy Izumi (Nakanishi Miho), who has an office job. However, they get trapped in a hotel and lose their way in another dimension.