The three demon knights from the TV and film SFX action series "Garo" assemble for this film written and directed by Amemiya Keita, the creator of the series.
Gold Knight Dougai Ryuga (Kuriyama Wataru) has overcome many fierce battles and has further matured. He is given a directive to investigate an incident of a stolen demon knight armor. It seems his former demon knight allies, Jakuzure Takeru (Ikeda Junya) and Kusugami Aguri (Aoki Tsunenori) were involved. Moreover, the dreadful horror, Jinga (Inoue Masahiro), makes his presence known to Ryuga.