Live action film adaptation of a romance that was turned into a book after making a splash on the Internet bulletin board "2 Channel." Humorously depicts a 29-year-old virgin who meets a prostitute, and struggles with love. Directed by Iizuka Ken of Arakawa Under the Bridge.
Ryotaro (Mitsushima Shinnosuke), a 29-year-old virgin who tends to be a push over, tries to make changes in his life and visits a sex parlor. There, he meets Kayo (Sasaki Nozomi), and immediately falls in love. For the first time, Ryotaro experiences the emotion of love.