An action mystery based on the manga of the same title by Toboso Yana that has also gained an international following. It depicts the adventures of a butler who enters into a contract with the descendant of an aristocratic family, and features stylish action scenes.
Genpo Kiyoharu (Goriki Ayame), the masculine-dressing daughter of a wealthy family, and her almighty and loyal butler Sebastian (Mizushima Hiro) have entered into a secret contract that ties them together in an extreme master-servant relationship. In secret, they carry out secret missions given to them by their queen. A series of strange deaths occurs in which the victims are mummified, and the queen orders Kiyoharu and Sebastian to get to the bottom of it. They begin to investigate, but...