Documentary set in a small hamlet nestled in the mountains in Shizuoka. Young filmmakers Ohno Ryusuke and Inaba Yusuke take minimal equipment with them as they examine the lives of the people living there, and question contemporary "affluence."
A total of 23 families live in the Osawa district of Shizuoka City's Aoi ward. In this village, families accept life for what it is, inconveniences included, and live heartily with their neighbors. The camera intimately portrays rustic everyday life in this small hamlet.