Konno Yuichiro, who has made a series of films set in the Kita-Senju suburb of Tokyo and is also active in theater, serves as writer, actor, editor, and director for this drama that became his first theatrically-released film. Most of its cast, including Ushio Chise and Kobayashi Mitsuharu, are stage actors.
This is a story that occurs prior to falling in love. A woman (Ushio) who wanders the streets while her husband is away, still-life painter Torio (Kobayashi), a policeman (Konno) who wears an eyepatch, and a woman (Hashimoto Wakako) from the Kansai region who talks about economics... Various people come into contact and drift apart.