Remake of Doraemon the Movie: Nobita in the Haunts of Evil to celebrate the eightieth anniversary of the birth of Fujiko F Fujio. Featuring Oguri Shun and Natsume Miku as guest voice actors, the film depicts Doraemon and friends as they wander into a dog kingdom and battle bad guys who are scheming to take over the world.
Doraemon (voice: Mizuta Wasabi) and friends head for the jungle with the puppy Peko (voice: Kobayashi Yu) to find a hidden world of demons. Af ter overcoming numerous obstacles, they find themselves in a scientifically advanced dog kingdom. However, the kingdom is being oppressed by an evil ruler.