Suspense horror film based on a story by "The Chasing World" series author Yamada Yusuke. Sinister insanity leads a gloomy high school student to stir up a hideous incident. Kaho, known for portraying cheerful and pure-hearted characters, delivers an impassioned performance as the bloodied heroine.
A group wearing bizarre masks assaults a pregnant teacher, and three students vanish. Nakamura Azusa (Kaho), who jumped from a building in a suicide attempt a month earlier, discovers the terrifying truth in a suspicious envelope received from her classmate Yuasa Shigeo (Nomura Shuhei).