Children's animation produced as part of PROJECT A, a program that aims to cultivate young animators. Adorable food "creatures" become friends with a girl in the second grade. Directed by The Eccentric Family's Yoshihara Masayuki.
Mari (voice: Hayami Saori) can't stand carrots, green peppers and milk. One day, Carrot Man (voice: Morikawa Tomoyuki), Green Pepper (voice: Kugimiya Rie) and Milk (voice: Inoue Kikuko) appear and try to solve Mari's troubles with their amusing magic.