Here Comes the Bride, My Mom! director O Mipo presents this powerful depiction of love between a man and woman who find each other in the depths of pover t y. Ikewaki Chizuru (JOSEE, THE TIGER AND THE FISH) gives a fullycommitted performance as a woman supporting her family by prostituting herself. Screened in the World Competition section of the 2014 Montreal World Film Festival.
Tatsuo (Ayano Go) has quit his job, and is frittering his time away. By chance, he meets a young man named Takuji (Suda Masaki) and ends up falling in love with his older sister Chinatsu (Ikewaki). Tatsuo and Chinatsu are both burdened with dark pasts, but just as light begins to shine into their lives, events take a tragic turn.