An adaptation of Tsuyatsuya's eponymous youth manga about an illicit love affair between a prim housewife in her forties and her daughter's prospective marriage partner. Its alluring protagonist is played by Hamada Noriko (FLOWER AND SNAKE: ZERO). Yamaguchi Masaya (Deizu: Watashi ga Aitsu datta Toki) directs.
Midori (Hamada) feels anxious about her uneventful life with her uninterested husband, and begins a physical relationship with Matsushita (Tarumi Keisuke), the suitor of her daughter Maya (Nanaumi Nana) and a junior work colleague of her husband. From then on, Midori and Matsushita lose themselves in forbidden pleasures...