Crime suspense film about the struggles of a guy living in obscurity and the guy who becomes his buddy. Stars Kubozuka Yosuke, who appeared in Martin Scorsese's Silence, and Dragon Ash band frontman Furuya Kenji.
Hideaki (Kubozuka), a former East Asia boxing champion who now works as a security guard, randomly meets Ikumi (Furuya). Hideaki gets asked to serve as a bodyguard to protect Saeko (Ichikawa Yui), a single mother who is being stalked.