Drama set in a fishing village in Ishinomaki City, Miyagi Prefecture that was destroyed by the Tohoku earthquake and tsunami. Warmly portrays how each member of a family lives. Directed by Sakaki Hideo, who is also an actor.
Chieko's (Natsuki Mari) fisherman husband perished in the tsunami, but she resolves to keep on living in the village. She starts renting out rooms in her house. But, her married daughter Kanae (Satsukawa Aimi) is afraid of having children, and her son Tetsuya (Horii Arata) uses the disaster as an excuse to run from his own life. Change visits her family when a young Korean man who is an old friend of Chieko's shows up one day.