A crime thriller based on the book by the same title by Ogiwara Hiroshi. A good-for-nothing kidnaps the son of a Yakuza clan boss but finds himself just frantically trying to get away. The director, Sakaki Hideo, is also an actor and appears for the first time in his own work. An ex-con and deep in debt, Date (Takahashi Katsunori) decides to kill himself. However, he fails and doesn't know where to turn. That's when the 6-year-old Densuke (Hayashi Roi), who has run away from home, appears. Knowing that the boy lives in a magnificent house, Date decides to kidnap him.