Coming-of-age film with script and direction by Grateful Dead's Uchida Eiji. Depicts the struggles of a female vocalist who encounters a mysterious zombie. Screened in South America and Europe, and winner of the Grand Prix at the 2013 Zompire: The Undead Film Festival.
Vocalist Kanna (Watanabe Naoko) scouts Tetsuo (NIY), a heavy metal-loving zombie. They form a band called HANAJI and manage to make a major debut, but the record label refuses to sign a contract with a zombie.