Live action adaptation of the nationally popular comic by Monkey Punch. Lightheartedly depicts the exploits of master thief Lupin the 3rd, grandson of Arsene Lupin. Directed by Hollywood-based Kitamura Ryuhei.
Lupin the 3rd (Oguri Shun) schemes to recapture the Crimson Heart, the world's most beautiful piece of jewelry. Lupin and his pals Jigen (Tamayama Tetsuji), Goemon (Ayano Go) and Fujiko (Kuroki Meisa) venture into the security system "The Ark," an impenetrable citadel.