Talented actor Oguri Shun, known for his performances in the Crows - Episode 0 Crows ZERO series and elsewhere, fulfills his wish and makes his directorial debut with this story about a group of adolescents. The superb cast rage around the narrow confines of the screen. Takumi (Koide Keisuke), Kyohei (Katsuji Ryo), and Kazuo (Suzuki Ryohei) are among five high school students who are expelled after accidently blowing up their school. Since then, each has led the life of a typical dropout, until their chance reunion. They must overcome the greatest challenge of their lives if they are to restore their sullied reputations.