Unique action film based on manga artist Ando Keishu's "Kyukyoku!! Hentai Kamen." Director Fukuda Yuichi of Kodomo Keisatsu depicts a hero who stands up to evil with pervert powers. Winner of the Audience Award at the 12th New York Asian Film Festival.
Shikijo Kyosuke (Suzuki Ryohei), a member of his high school's martial arts club, falls for transfer student Himeno Aiko (Shimizu Fumika). He disguises himself to help Aiko when she gets tangled up in a robbery, but after accidentally pulling panties over his head Kyosuke awakens and transforms into the "hentai kamen."