The 6th installment of 'MIRRORLIAR FILMS', a short film production project with various creators without major/indie boundaries.
"1/96": Narita (Shingo Fujimori) is a stressed-out Japanese salaryman and father of two. "Is this really the life I wanted?" he asks himself. And then one night, as he leaves work, he drives his car in the opposite direction of home for a single night's escape...
"Sun and Moon": Late at night at a restaurant, a man sits who suddenly appeared at his father's funeral (Junshin Soga), and a woman who didn't know she had a half-brother (Tao Okamoto) sit across from each other. The story unfolds through their awkward conversation...
"FAAAWWW!!!": A visually striking piece featuring a man (Kosuke Hoshi) holding a golf club with a grin on his face, and two thugs (Junichi Kamezawa, Yasushi Yasuda) bleeding from their heads. What does the man mean when he says "FAW!"?
'The Man and the Bird': A zombie samurai (Ippei Tanaka) is told by God, "Deliver this box." A stop-motion story about a "box" set in a mysterious world featuring flightless birds and gods.
"Kafune's Prayer": College student Sora (Himena Irei) returns to her childhood home after receiving news of her grandfather's (Arata Iura) death. She thinks back to the time they spent together, and the warm memories they shared.