Destructive black comedy from director Uchida Eiji. A girl who has a predilection for solitary people and an elderly man who escapes solitude through religion engage in a magnificent battle. Sasano Takashi, renowned for his supporting roles and a regular from director Yamada Yoji's films, gives a mesmerizing performance as the suborn old man on the verge of a solitary death.
Nami (Takiuchi Kumi), who observes people living in solitude as a hobby, is overjoyed when she finds Shiomi (Sasano), an old man on the verge of dying alone. However, Nami's pleasure is crushed when the volunteer Suyon (Kim Kkobbi) appears.