Feature film based on an original TV drama directed, scripted and edited by actor Odagiri Jo. Dark fantasy with a wacky premise in which Odagiri is dressed in a dog outfit. Police canine handler Ippei's (Ikematsu Sosuke) partner is a dog named Olive...