Documentary that takes a matter-of-fact look at the rapper GOMESS's recording sessions and concerts. Directed by Ota Tatsunari, who won the grand prize at the Kyoto International Student Film and Video Festival in 2012 for Overseas Intention. Screened at the music cinema project MOOSIC LAB 2014.
GOMESS was diagnosed with autism at age 10 and lived as a shut-in at home. The camera intimately captures the music activities of GOMESS, whose life changed when he found rap music.