Coming-of-age drama in homage to singer/songwriter Ozaki Yutaka, who passed away unexpectedly at the age of 26. Set at the time of Ozaki's death in 1992, the story depicts the struggles and solitude of a young man who draws emotional sustenance from music. Direction and screenplay by Kasahara Masao, known for Setsuna.
College student Junichi (Morisaki Win) harbors anxieties about the future in the midst of lonely days spent at his part time job. He manages to alleviate his loneliness by listening to Ozaki Yutaka's music, but one day he meets his former classmate Tomoko (Shimizu Misato) and gradually they grow close.