The second installment in a two-part adaptation of manga creator Okada Kazuto, known for "Sundome" and other works, by GACHI-BAN director Jojo Hideo. It depicts the furore that ensues when a male student enrolls at the same high school as the beautiful young girl he adores.
Sagami (Nakamura Tatsuya) begins high school life, and joins the film club that Yui (Soejima Misaki) belongs to. Despite being easily scared, he is chosen to play the main character in a horror film for which Yui will be the female lead. Sagami's admirer Yoshiko (Akari) also joins the club, and the shoot begins. However...