Film about the youth of Kawamoto Eitoku, the comedian who was hailed as a genius but died unexpectedly at age 25, directed by his former stand-up comedy partner Takayama Tomohiro. Kawamoto is played by Cho Tamiyasu, who portrayed Matsumoto Hitoshi in the play "Yoshimoto 100-year Tale."
Director Kaneda Satoshi who takes on everything from general commercial films to X-rated films, has turned Hinotsume Akane's novel based on her own real life experiences as a social recluse into a film. The highly appraised diva of the world of Japan...