Art film that expresses emotions through music featuring the rock band THE BLACK HORN, which provides film to numerous films and animations. Directed by Kumakiri Kazuyoshi, winner of best film at the 2014 Moscow International Film Festival for My Man.
A barren world of indeterminate time and place. A solitary old man digs a hole with a shovel to bury the remains of his deceased wife. Depicted on the screen are the scenery of the water's edge, the singing of insects, and sound of the wind….The old man's mind is colored with memories from the past.