A feature-length version of a series of nonsensical CG-animated shorts. It humorously depicts the antics of two boys who wait endlessly to be rescued by superheroes. It is the second product of a collaboration between Tezuka Productions and Tatsunoko Pro, and features characters from both companies including Astro Boy and Casshern.
Shota (voice: Sano Shunsuke) and Kota (voice: Mori Ryoichi) are studying for a test when a diabolic giant monster appears. They pray desperately for the intervention of superheroes; however, they are obliviously preoccupied with their everyday lives...