The ninth production to emerge from the Tollywood Studio Project, based on the concept of students making commercial films. It depicts the growth of a family who fall into disarray after an abduction. It is written and directed by Suzuki Nao, who was only nineteen at the time the film was made.
Ten years earlier, the Uzuki family's eldest son Aoi (Oba Shunpei) was kidnapped. His mother Taeko (Nakagome Sachiko) projects her memories of Aoi onto his younger brother Kanade (Kinomoto Minehiro), who pretends to be Aoi to appease his mother. Tetsuo (Tsuda Kanji), the father, watches over their interactions silently, until...