A coming-of-age film that presents a youthful depiction of a cinematographic journey undertaken by a girl who wants to become a dog, and a young man who professes to be a student bum. Its director is Kazama Shiori, who won the International Film Festival Rotterdam's Tiger Award for her film How Old is the River? in 1995.
Chiyoko (Morikawa Aoi) lost her mother at an early age, then the beloved dog that was her emotional anchor dies, and she develops a desire to be killed by someone. Federico Fellini's "La Strada" becomes the catalyst for Chiyoko and film studies club senior member Masamune (Suda Masaki) to embark on a motorcycle odyssey in imitation of the movie's protagonist.