A death-themed drama. Its director is Ohuchi Shingo, whose Tama Art University graduation film Clear People was an official selection of the International Film Festival Rotterdam in 2006. Screened in the Japanese Cinema Splash section of the 2014 Tokyo International Film Festival.
Yuji (Yanagisawa Shigeki), who works as a map examiner, is visited at his apartment by Ryoko (Hosoe Yuko) who claims to be its former resident. She says she has come to see the man who she once shared the apartment with. However, Yuji later learns that the man is no longer of this world...