A film from the third Enbu Seminar Cinema Project. It depicts the inconceivable fate of a woman and the mistress of her late husband. Takeda Rina of {The Tale of Iya} and {Attack on Titan} fame gives a fine performance as a girl who holds the key to the story.
Married couple Yuichiro (Muraki Yu) and Haru (Kasahara Tomo) began seeing each other when they were teacher and pupil at high school, but their passion has died out. Haru learns of Yuichiro's infidelity when he is involved in a road accident, and after he dies, she ends up facing off against his mistress, a student named Shiori (Takeda)...