The feature directorial debut of Sugino Kiki, known for her work as an actress and producer on films such as hospitalite. Set in Bali, it presents a delicate depiction of sexual love between men and women, and life and death. Winner of a Rising Director Award at the 2014 Busan International Film Festival.
Setsu Yuri (Mitsuya Yoko) visits Bali with her husband Chihiro (Saitoh Takumi). His younger sister Kumi (Sugino) lives there and is close to giving birth, while he is dealing with a serious heart ailment. Chihiro and Yuri enjoy touring the island, but a trivial conversation ruins the mood...