Latest film from director Kamanaka Hitomi, who has been dealing with nuclear issues through her nuclear power trilogy including Rokkasho Rhapsody. Set in Belarus and Fukushima, the film carefully captures the "little voices" of mothers trying to protect their children from radioactive contamination.
Four years after the Tokyo Electric Power Company's Fukushima Daiichi Nuclear Power Plant accident. Mothers explore ways to protect their children's lives as debate continues about safety. Meanwhile, mothers in Belarus are still grappling with the impact of the Chernobyl nuclear accident that happened in 1986.