Drama about a ditzy woman low on self-confidence who grows up thanks to her work, set at a PR firm that really exists. The lead is played by model-cum-actress Yamamoto Mizuki. Directed by Suzuki Kosuke of Omoide no nagisa and the TV drama "War of Money."
Misaki Reina (Yamamoto Mizuki) leaves her bank job for a PR firm. She doesn't get along with her boss Kusakabe (Yamamoto Yusuke) and is constantly getting yelled at, but she gradually gets the hang of her work. Then, she botches a product launch and finds herself in desperate straits.